2017. június 21., szerda

A könyvek

Ne haragudjatok hogy eltűntem, de most újra itt vagyok. Elég sok minden történt most az életemben, elég annyit mondanom hogy néhány helyen pálfordulást vett.
A mai blogbejegyzést néhány, mostanában olvasott könyvemről írom.

1. Girl Online 

Ezt a könyvet tegnap fejeztem be, de máris úgy érzem, mintha jobban ismerném magam. Először is, megtudtam, hogy amik néha velem szoktak történni, ezek pánikrohamok. Eddig még soha nem hívtam ezeket sehogy, és azt hittem hogy csak nekem vannak ilyenjeim. Nem gyakran fordul elő szerencsére. Ilyenkor felmegy a vérnyomásom, elkezdek szédülni, izzad a tenyerem, néha még remegek is. De nekem nem tudom hogy mi a kiváltója a főszereplő lánnyal ellentétben.
A könyv fő szála a blogja, a legjobb barátja a szerelem. A bllog nekem is stimmel, hogy imádunk írni. A legjobb barát úgy kapcsolódik az életemhez, hogy nemrég az akkori legjobb barátom elárult engem, és örökre véget vetettünk a kettőnk közötti barátságnak. Ez egy olyan lány volt, akit egészen addig az egyik legjobb barátnőmnek hittem. A könyvben a legjobb barát is nagyon fontos szerepet játszik, mivel nagyon karakteres szereplő. A szerelem pedig mint minden tiniknek szóló könyvben jelen van. A főszereplő egy igazi főnyereménybe szeret bele egy utazás során. De lesznek még itt fordulatok...

Egy mondatban összefoglalni úgy tudnám, hogy egy ici-picit sablonos néha, tehát néhány résznél kiszámítható hogy mi lesz, de összességében nagyon szerettem.

Pontozás: 10/8

2. Az éhezők viadala

Filmen ugyan már láttam, de mint általában, a könyv jobb mint a film, így elolvastam a könyvet.
Az eredeti sztorit nem szeretem annyira, illetve az írónő stílusát sem, de a szerelmi szál szerintem jó benne. Peeta szerepe nem fogott meg, nem igazán szeretem az olyan pasikat mint ő. Katniss, a főszereplő lány jobb volt, ott már volt valami ami megfogott. Haymitch, a két versenyző mentora nagyon megtetszett. Amúgy nem bírom az alkoholistákat, vagy akik bánatukban a káros szenvedélyükbe menekülnek, de ez nagyon jó alakítás volt. Nem tudom mi tetszett meg annyira benne, talán a humora. A hozzáállása tőlem iszonyat távol áll, de mégis tetszett. Woody Harrelson jól hozta a szerepét, mint általában.
A második része nekem sokkalta jobban teszett mint az első, így ha az első tetszett, azt is imádni fogjátok.

Alapból a sztori nem rossz ötlet, az más tészta hogy nekem nem tetszik, a szereplők nagyon jól voltak megformálva.

Pontozás: 10/7

Köszönöm hogy elolvastátok,
ölelés nektek!


The books


Do not be angry I'm gone, but I'm back here now. Much has been happening in my life, enough to say that it took a few turns.
Today's blog post is about some of my recently read books.

1. Girl Online

I finished this book yesterday, but I already feel like I know myself better. First, I learned that what happens sometimes with me is a panic attack. I have never called them so far and I thought that I have only one of them. It does not happen often happily. In this case my blood pressure goes up, I start to feel dizzy, my palms are sweating, sometimes even trembling. But I do not know what the trigger is, unlike the protagonist.
The main thread of the book is his blog, his best friend is love. The blast for me is that we love to write. The best friend is connected to my life that my best friend recently betrayed me and forever put an end to friendship between us. It was a girl I thought to be one of my best friends. The best friend in the book also plays a very important role as a very character player. Love is present in every book for Tinks. The protagonist likes a real jackpot during a trip. But they will still turn here ...

To sum up in one sentence, I would say that a little bit is sabotage sometimes, so in some parts it can be calculated what will happen, but overall I really liked it.

Score: 10/8

2. The Hunger Games

I've already seen the film, but as usual, the book is better than the movie, so I read the book.
I do not like the original story or the style of the writer, but I love the love thread. Peeta's role did not catch me, I do not really like guys like her. Katniss, the protagonist was better, there was something she had to do. Haymitch, the mentor of the two riders, really liked it. Anyway, I do not like alcoholics, or who, in sorrow, escape in their bad passion, but that was a very good shape. I do not know what he liked so much, maybe his humor. His attitude is horrible to me, but I still liked it. Woody Harrelson has played his role as usual.
The second part made me a lot better than the first, so if you first liked it, you would love it too.

Basically, the story is not a bad idea, the other dough that I do not like, the characters were very well formatted.

Score: 10/7

Thank you for reading, hugs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése